Wij doen niet aan detacheren, wij leveren capaciteit!
Door opOm gelijk maar met de deur in huis te vallen: Detacheren; om een of andere reden hangt er vaak een negatieve associatie omheen. Als Directeur van DynamicHands voer ik regelmatig gesprekken met potentiële werknemers. Als het woord ‘detacheren’ valt, dan voelt dat (onterecht) bij sommigen aan, als werken voor een uitzendbureau. Slim leek het mij, om te verduidelijken dat (nieuwe) DynamicHands medewerkers voor prachtige eindklanten werken. Dat levert bovendien nog een aantal extra voordelen op.
De definitie van detachering
Detachering houdt in, dat een ander bedrijf personeel aan je uitleent. Als gedetacheerde werknemer, sta je bij ons op de loonlijst en werk je voor klanten die extra Dynamics 365 CE of/en Power Platform capaciteit nodig hebben. Maar stel jezelf eens de volgende vraag:
Hoe anders is dat?
Stel, dat je nu voor een implementatiepartner of consultancy organisatie werkt. Precies, ook dan verricht je werkzaamheden voor eindklanten. Je ontvangt tevens een maandelijks salaris. Net als bij ons. Het verschil zit ‘m in iets anders. Kijk maar eens naar deze 3 voordelen, die je bij ons zult ervaren:
Voordeel 1: Focus en rust in je hoofd
Herken je het volgende? Vaak werk je voor meerdere klanten tegelijk 1 dag hier, 2 dagen daar en nog 2 dagen elders. Het voordeel bij ons is, dat in 95% van de gevallen, je bij 1 klant tegelijkertijd werkt. De meeste collega’s ervaren dat als meer rust in hun hoofd. Ook onze klanten zijn blij met deze focus en gaan je daadwerkelijk als hun collega zien.
Voordeel 2: Werken voor zowel klanten als implementatiepartners
Nog een ander voordeel is, dat we zowel voor directe eindklanten werken, als ook voor implementatie partners die Dynamics 365 CE of/en PowerPlatform implementeren en onderhouden bij hun eigen klanten. Het levert je nog meer kennis op. Bovendien doen we er alles aan, om je, naast je betrokkenheid bij de opdrachtgever, ook te betrekken bij het team van DynamicHands.
Voordeel 3: Employee first
Onze medewerkers staan echt op de eerste plaats en dat zal je in alles ervaren. Zo hebben we elke maand een teamdag, waarin we elkaar bijpraten over onze verschillende opdrachten, kennis uitwisselen en een leuke tijd beleven met social events. Naast dat we sowieso regelmatig contact hebben, voeren we 2 maandelijks een (bila) gesprek. Zo horen we of je het naar je zin hebt of wat er zou moeten veranderen. Samen bepalen we bijvoorbeeld of er opleidingsdoelen zijn, om jouw klant nog beter te bedienen. Desgewenst word je gekoppeld aan een coach, om je te begeleiden tijdens je werkzaamheden. Optimaliseren behoort namelijk tot onze kernwaardes en je ontvangt daarom een bonus bij het behalen van een Microsoft certificaat. Als het met jou goed gaat, dan profiteren onze klanten daar ook van.
Samengevat
‘Detachering’ dekt totaal de lading niet. Daarom noemen we het uitlenen van onze dynamische handen: ‘Capaciteit leveren’.
Heb je ook zin gekregen om capaciteit te leveren?
Gerben Kessen – Tel: 06-54986893 – E-mail: gerben.kessen@dynamichands.nl
Vous pouvez également personnaliser la surveillance de certaines applications, et il commencera immédiatement à capturer régulièrement des instantanés de l’écran du téléphone.
priligy over the counter Safety of Valepotriates Examined, 135, p