Release 2023 Wave 1 – Dynamics 365 for CS
Door opDynamics 365 for Customer Service
Ook voor Customer Service zijn er weer fraaie features en updates. Hierbij een greep uit de leuktste 🙂
Nieuwe ontwerper van e-mailsjablonen
De nieuwe ontwerper lijkt elementen van de e-maileditor met slepen en neerzetten van D365 Marketing te bevatten. Hierdoor kunnen gebruikers snel consistente, professionele e-mailsjablonen maken met afbeeldingen, knoppen en andere componenten. Deze “verbetering” is algemeen beschikbaarheid vanaf 14 april 2023.

Recente aanvragen form control

De verbeterde controle (nieuw besturingselement) over recente aanvragen omvat kleur gecodeerde prioriteits icoontjes en een status om gebruikers te helpen snel informatie te visualiseren en de huidige status te begrijpen zonder weg te navigeren van het huidige record. Deze “verbetering” is algemeen beschikbaarheid vanaf 14 april 2023.
Aanvraag (case) management verbeteringen
Updates omvatten: Verbeterd proces om een aanvraag aan een wachtrij toe te voegen, waardoor gebruikers de wachtrij kunnen zien waartoe een aanvraag behoort. Bijgewerkte case-resolutie verwijst de gebruiker naar openstaande activiteiten om deze te sluiten voordat de aanvraag wordt opgelost. Deze “verbetering” is algemeen beschikbaarheid vanaf 14 april 2023.
Verbeterd aanvraag formulier
De nieuwste verbeteringen aan het aanvraag formulier omvatten het uploaden van meerdere bijlagen en het vastleggen van notities tijdens het maken van de aanvraag. Deze “verbetering” is algemeen beschikbaarheid vanaf 14 april 2023.

En verder…
Wil je meer weten of praten over deze release? Neem dan contact met ons op!